Často kladené dotazy
Na co se nás nejvíce ptáte?
V jaké formě mi krabice přijdou?
Expedované krabice posíláme rozložené v plochém stavu. Některé ručně vyráběné dárkové krabice však mohou být již složené, což je uvedeno v popisu výrobku.
Lze obaly nakoupit od jednoho kusu?
Ano, obaly z naší katalogové nabídky není problém koupit od jednoho kusu.
Lze vyrobit krabice v rozměrech na zakázku?
Pokud bude dosaženo minimálního výrobního množství, zpravidla je to možné, informujte se v našich prodejnách nebo obchodním oddělení.
Je zboží z objednávky již připraveno pro osobní odběr předem?
Po přijetí Vaší objednávky budete písemně informováni o možnosti vyzvednutí. Zboží je pro Vás rezervováno. Nachystání zboží probíhá po Vašem osobním příchodu. Pro vydání zboží si prosím připravte číslo objednávky popř. jméno, na které byla objednávka zaslána.
Jak dlouho rezervujete zboží po přijetí objednávky?
Zboží je rezervováno 2 pracovní dny, po této době doporučujeme telefonické ověření zásoby na skladě.
Je možné pro zboží poslat vlastního kurýra?
Ano, po telefonické nebo písemné domluvě můžete pro převzetí poslat vlastního kurýra. Prosíme, předejte kurýrovi číslo objednávky a případně i název – jméno objednavatele.
V případě, že jednu z položek v objednávce nemáte skladem, posíláte automaticky objednávku bez této položky?
V případě, že jednu z položek nemáme skladem, neprodleně kontaktujeme zákazníka ohledně dalšího postupu.
Jaké údaje je potřeba dodat v případě zájmu o individuální kartonový obal?
Je třeba písemně/telefonicky uvést tyto údaje: Rozměry výrobku v mm (vnitřní), konstrukci obalu (podle FEFCO katalogu), materiál (3VL, 5VL), požadavky na potisk (počet barev, velikost v % celkové plochy), odběrové množství a adresu dodání.
Poskytujete agenturní slevy pro reklamní a produkční agentury?
Agenturní slevy standardně neposkytujeme.